مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-15حوادث

اخبار پلیس مازندران| از آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی تا پلمب معادن غیرمجاز


جانشین انتظامی استان مازندران، از آزادسازی 17هزار و 900متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد به ارزشی بالغ بر 360 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدموسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران، از آزادسازی 17هزار و 900متر مربع از اراضی کشاورزی شهرستان محمودآباد به ارزشی بالغ بر 360 میلیارد ریال خبر داد.

  وی در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب خبری مبنی بر ساخت وسازهای غیرمجاز در بخشی از زمین های کشاورزی شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان مازندران افزود: با انجام بررسی های مقدماتی و تحقیقات پلیسی و  پس از هماهنگی های قضایی، با همکاری ماموران انتظامی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی حصارها و ساخت وسازهای ایجاد شده در زمین های مذکور تخریب شد.

حسینی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، 68مورد دیوارکشی، تفکیک و ساخت و ساز غیرمجاز در 17 هزار و 900 مترمربع از اراضی بخش هراز پی شهرستان محمودآباد تخریب و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را  بالغ 360 میلیارد ریال عنوان کرد و  از تشکیل پرونده برای 67 نفر از سودجویان که اقدام به احداث ساختمان و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار پلیس مازندران| از آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی تا پلمب معادن غیرمجاز

اخبار پلیس مازندران| از آزادسازی میلیاردی اراضی کشاورزی تا پلمب معادن غیرمجاز